BEVEZETÉS
A LÉT- ÉS NYELVFELEDŐ METAFIZIKA JELENTÉSKÖZPONTÚSÁGA
Vázlat az európai metafizikus szemlélet történetéről
Megértés és jelentés
A SZÍNPADI MŰBEN FELISMERT JELENTÉS-ELŐTTI MINT AZ EMBERLÉT MEGÉRTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
Miért éppen a műalkotás és miért éppen a színpad?
Az „itt és most" itt-je
Az „itt és most" most-ja
A Dasein és a tragikum
Danse Macabre
A színpadi mű mint létalapítás
A működésbe lépett igazság mint megnyitás és a megnyíltság
A megnyitás
A megnyíltság
A színpadi mű mint az emberlét megértésének lehetősége (Összefoglalás helyett)
A MOZGÁS HERMENEUTIKÁJA
A nyelviség eredete
A „mindent lebíró" és a „leghátborzongatóbban otthontalan" mint világ
Logosz és nyelv
Az erőszaktevő tekhné
A mindent lebíró diké
A létező önmaga szubjektivitásához való viszonya
Nyelviség és mozgás
A mozgás eredete
Logosz és mozgás
A mozgás füszisze, alétheia a mozgásban
A mozgás destrukciója
Technika és improvizáció
Energeia, tekhné és diké: a lélegzet nyelve
A mozgás és a noein
A mozgás mint mondás és beszélgetés
A test és a mozgás metafizikája (Összefoglalás helyett)
KITÉRŐ
Húzások és választások
Mozgástechnika, improvizáció (mondás és beszélgetés), valamint jelentés viszonya A rejtőzés kora című előadásban
MEGNYÍLTSÁG ÉS JELENTÉS
KITÉRŐ
„...élő csontváz vagyok..."
Újraolvasás, töredékes olvasás és visszafelé olvasás, vagyis a végpont ismerete szerinti olvasás mint
a Woyzeck című előadás konfigurációs tényezői
Ahol az irodalmi szöveg és az előadásszöveg szétválnak
Az előadásszöveg konfigurációja
A konfigurációs aktus
A konfigurációs aktus fázisai
A Mintha
ZÁRSZÓ: A SIKERÜLT SZÍNPADI MŰ
IRODALOM