Színházi elkötelezettség (Roland Barthes színháza)
A közös játék öröme (Ingmar Bergman színháza)
Kegyetlenség és provokáció (Pasolini és Fassbinder színháza)
A kegyetlenség kísértése (A Cenci-ház: Shelley, Stendhal és Artaud nyomán)
Poszthumán színterek
A dehumanizáció színpadai
A tanúságtétel színpadai
„Inkább a bábu”? (Filozófusok bábszínháza)
Békák báb- és halálszínpadai (Töredékek Nagy József Békaszínházáról)
Reminiszcenciák (Nagy József: Mnémosyne)
Bábmenedék (Ország Lili az Állami Bábszínházban)
Báb vagy színpad? (Mészöly Miklós bábszínháza)
Kiűzött angyalok (Jeles András: A boldog herceg)
Túl a táncon... (Reflexiók Jérôme Bel tetralógiájáról)
Levegőszobrászat (Nacera Belaza és a tánc születése)
Gyászéjszaka (Nagy József – EnKnapGroup: Dark Union)
Mániák és melankóliák „másik színpadán” (Bakkhánsnők)
Peer Gynt és az önismeret filozófiája