Demcsák Katalin – Kiss Attila Atilla (szerk.): Színház-szemiográfia. Az angol és olasz reneszánsz dráma és színház ikonográfiája és szemiotikája
Bevezető
I. ELMÉLETI ALAPOK
Elam, Keir: A színház és a dráma szemiotikája (részlet)
Aston, Alaine & Savona, George: A színház mint jelrendszer. A szöveg és az előadás szemiotikája (részlet)
De Marinis, Marco: Történelem és történetírás
II. AZ ITÁLIAI HAGYOMÁNY
Ruffini, Franco: A színház feltalálása. A filaretei „Bűn és Erény háza”
Zorzi, Ludovico: Ferrara: a hercegi vasfüggöny
Gambero Zorzi, Elvira: Színházi ünnep: ábrázolások és leírások
Taviani, Ferdinando: Élő ellentét. Szeminárium a Commedia dell’Arte színésznőiről és színészeiről
Demcsák Katalin: Tükör-játék. A színház önreflexiója a Commedia dell’Arte metadrámai elemeiben
III. AZ ANGOL HAGYOMÁNY
Serpieri, Alessandro-Elam, Keir: A jelek olvasása: Shakespeare drámáinak szemiotikája
Kiss Attila Atilla: A tanúság szemiotikája az emblematikus színházban
Wickham, Glynne: Angol színpadok a korai időkben (részletek)
Szőnyi György Endre: Történelem, ikonográfia és a királydrámák
ILLUSZTRÁCIÓK