ELŐSZÓ
I. A SZÍNHÁZI ANTROPOLÓGIA GENEZISE
II. DEFINÍCIÓ
III. VISSZATÉRŐ ALAPELVEK
Hétköznapi és hétköznapin túli technika. - A mozgásban lévő egyensúly. - Az ellentétek tánca. - A koherens
inkoherencia és az elhagyás művészete. - Az ekvivalencia. - Az elhatározott test.
IV. FELJEGYZÉSEK AZ ELBIZONYTALANODOTTAK (ÉS SAJÁT MAGAM) SZÁMÁRA
V. AZ ENERGIA, AVAGY A GONDOLAT
„Soha többé ezt a szót. - Hét tized - a cselekvés abszorbciójából fakadó energia. - „Sats" - az energiát föl lehet
függeszteni. - Közjáték: a medve, aki a gondolatokban olvas, azaz megfejti a „sats"-okat. - Animus és Anima -
az energia hőmérsékletei. - Cselekvő gondolat - az energia ösvényei. - Hazatérés.
VI. A KITÁGÍTOTT TEST. FELJEGYZÉSEK AZ ÉRTELEM KERESÉSÉRŐL
Színházban édesanyámmal. - Egy nap újra találkozol egy kislánnyal. - Az értelem és az elméletek. - Üres és
hatástalan rituálé. - Az alvó nézők. - A test-tudat. - Gondolat és gondolatok. - A Bolygó Hollandi. - Négyszögletes
körök és iker-logikák. - A guru nem tud semmit. - Shakespeare: V. Henrik - prológus. - Ön még mindig gyönyörű. -
A hercegnő, aki féken tartotta a szeleket. - Félig nő Shiva, hold és sötétség. - Egy maroknyi víz.
VII. SZÍNHÁZ, AMI NEM KÖVEKBŐL ÉS TÉGLÁKBÓL ÉPÜLT
Színház és Dráma. - Pre-expresszivitás és szerveződési szintek. - A gyakorlatok sodrása. - A hold és a város. -
Az anya mosolya. - Egy rajz pontossága szerint élni.
VIII. KENUK, PILLANGÓK ÉS EGY LÓ
Csak a tett eleven, de csak a szó marad meg. - Quipu. - A rítus népe. - Árnyszavak. - Az Ezüst ló - Egy hetes munka.
NÉV- ÉS FOGALOMMUTATÓ