I. Drámaelmélet és elméleti dráma
A cselekmény
Első dramaturgiai óra: az összeütközés
Második dramaturgiai óra: műfajok skálája
II. Színház az asztal körül
Az Oidipusz-kaland
A különc (Shakespeare-i szabálytalanságok)
Hamlet én-cseréje
A képmutatás őszintesége
Szín-játék
III. Drámaíró-jelöltek között
Ovidius-játék
A játékosság védelmében
Miért Csehovot?
A bérgyilkos mint olyan
A félreértett vígjáték
A vígjátéki félreértés
Kellékek
A tragikus irónia színháza
IV. Színészek között
Első találkozás színészhallgatókkal
A színibírálat védelmében
Két rendező emléke (Apáthi – Gellért)
A színész arca
Vizsgázunk
V. Színpad és film (hat előadás elsőéves filmrendezők előtt)
1. Útkeresés – A színpad és film kölcsönhatása
2. A paradoxon
3. A konfliktus néhány kérdése – Tér és idő
4. Pillantás a valóságra
5. Monológ és premier plán – Szó, kép, drámaiság
6. A komikus szimbólum – Tragédia és komédia
VI. Órák közötti merengések
Tanári emlékek