Szerkesztői előszó
Pályakép
Életrajz-puzzle
Tompa Gábor: Harag György rendez
Nagybánya-Szatmár
Négy évad mérlege
A Moszkvai napló
Hamlet
A Hamlet rendezői felfogása
Jegyzetek a Hamlet rendezői megoldásaira
A fordulópont
Páll Árpád: Az Özönvíz előtt új dimenziói
Töredékek
Földes László: A régvárt korszerűség
Özönvíz előtt-másodszor
Saád Katalin: Az Özönvíz előtt a Nemzetiben
Marton Endre levele Harag Györgyhöz
Bodnár Erika levelei Harag Györgyhöz
A nagy korszak
A Szerelem előzménye
Márton Vera: A vásárhelyi Szerelem
Miért játsszuk a Tragédiát?
Marosi Péter: Főszereplő a tömeg
Előadásaimról - önkritikusan
Felfedezni és megérteni
Darab és rendező
Tárgyak és emberek
Nánay István: Harag György próbál
Csiki Lázsló: Nagyszünet
A korban élni
Színház és közönség
Móricz igazsága
"Szürke" megközelítések
Keresem a színház titkát
A játék merészsége
Kacsir Mária: A rendező keverőasztalánál
Olvasópróba
Sütő és Harag
Illés Jenő: Sütő András és Harag György színpadi találkozása
Kölönte Zsolt levele Harag Györgyhöz
A pompásgedeonizmus
A Vidám sirató... elé
Sütő András: Kötél homokból
Magyarországon
Koltai Tamás: A helytartó lelkiismereti drámája
Kölönte Zsolt levele Harag Györgyhöz
Monori Lili levele Harag Györgyhöz
Törőcsik Mari: A személyiségnek sugároznia kell
Cserhalmi Imre: Harag György műhelye
Nánay István: Jelenetről jelenetre
Háry Béla levele Harag Györgyhöz
Próbanapló
Nánay Isván: Játék Kisfaludyval
Köpeczi Béla levele Harag Györgyhöz
Csehov-trilógia Újvidéken
Kellemes meglepetés
Gerold László: Diagramok - estéről estére
Ladik Katalin levele Harag Györgyhöz
Harag György leelei Franyó Zsuzsához
Az utolsó rendezés
Lucian Pintilie: Harag György utolsó remeklése
Alecsandru Paloologu: A melankólia kézikönyve
Egy előadás metszetei
Doina Levintja: A tervező szemével
Ludmila Patlanjoglu: A színpad nagy varázslója
Búcsú Harag Györgytől
Berkes Erzsébet: Az utolsó instrukció
Dan Micu: Harag professzor
Héjja Sándor: Búcsú
Sütő András: Gyászkalaposan
Függelék
Harag György szerepei és rendezései
Jegyzetek
Képek