I. A POSZTSZEMIOTIKÁBÓL A SZEMIOGRÁFIA FELÉ
1. Bevezetés. Posztszemiotika és szemiográfia
2. Tézisek a szemiográfiáról
2.1. Szemiográfia
2.2. A dráma és a színház szemiográfiája
2.3. Színháztipológia
2.4. A fantasztikum szemiográfiája
2.5. A fantasztikum ikonográfiája és szemiográfiája A Romban
3. Reprezentációs logika, irónia és az abjekció szemiográfiája a Spanyol tragédiában
4. Jago, a velencei kalmár. Színházi liminalitás, mediterrán egzotikum és az Othello szemiográfiája
II. PROTOMODERN / POSZTMODERN
1. Az anatómia színháza és a színház anatómiája: protomodern és posztmodern boncszínházak
1.1. Kora modern (protomodern) és posztmodern
1.2. A Titus Andronicus szemiográfiája
1.3. Posztmodern anatómiák
1.4. Posztmodern Titus Andronicusok
2. Dráma és posztszemiotika. A Cloud 9 szemiográfiája
2.1. Drámaoktatás és posztszemiotika
2.2. A szubjektum posztszemiotikája
2.3. A gyarmatosított Másik
2.4. Gyarmatosított szubjektivitások
2.5. Drámaértelmezés, posztszemiotika, posztkolonializmus
III. A SZEMIOGRÁFIAI FANTÁZIÁK A MAGYAR IRODALOM ÉS FILM TERÜLETÉRŐL
1. Mikszáth bestiáriuma
1.1. Felvetés
1.2. „Nagy állatok, bölények, medvék”. Mikszáth bestiáriuma a színpadon
1.3. Ut Pictura Poesis? A nagy történelmi arcképcsarnok mint színpadkép
1.4. „Vérből és húsból?” A műfaj deszkája, amelyen (ki?)evezünk
2. „Legyen tanúja.” Jelentéslebegtetés és a tanúság hermeneutikája a Megbocsátásban
3. Varratszedés. Az Aranysárkány két filmadaptációja
4. Felületkezelés. A Crash szemiográfiája
4.1. Kiborgok: testgépek és géptestek
4.2. Az abjektum
4.3. Totem és protézis
Összegzés
Hivatkozott és felhasznált művek jegyzéke
Névmutató