Cziboly Ádám: Bevezető
A könyv szerkezete
Kinek ajánljuk a könyvet?
A könyvet megelőző kutatás és egyeztetési folyamat rövid összefoglalása
A könyv fókusza
A könyvet megelőző kutatás és egyeztetési folyamat módszertana
Melléklet
Novák Géza Máté: Alkalmazott színház Magyarországon
Bevezetésül
Az alkalmazott színház elméleti keretezése
A kutatás módszerei
Színház mint önismereti és terápiás alkalmazás
Színház mint társadalmi beavatkozás: szociális színház
Színház mint társadalmi beavatkozás: közösségi színház
Színházi alkalmazások a szervezetfejlesztésben, for-profit szektorban
Javaslatok
Összefoglalásul
Melléklet
Golden Dániel: Színház és nevelés Magyarországon
Elöljáróban
Nevelés és színház
A terminológiai kihívás
A minőség problémája
Stratégiai dilemmák
Irodalomjegyzék
Bethlenfalvy Ádám: Színházi nevelési programok – nemzetközi kitekintés
Bevezető
Módszertan
Európa
Kitekintés messzebbre
Elemzés
Összefoglaló
Irodalomjegyzék
Mellékletek
Takács Gábor–Gyevi-Bíró Eszter–Láposi Terka–Lipták Ildikó–Szűcs Mónika:
Színházi nevelési / színházpedagógiai programokhoz kapcsolódófogalmak glosszáriuma
Bevezető
I. Előzmények és hatások
II. Ernyőfogalmak
III. Színházi nevelés és színházpedagógia
IV. Színházi nevelési / színházpedagógiai program
V. Színházi nevelési / színházpedagógiai programok műfajai
VI. A színházi nevelési / színházpedagógiai programok építőkövei
VII. Hogyan nevezzelek (avagy kit, hogyan hívunk)?
VIII. Jövőben definiálandó fogalmak
Nyári Arnold–Madák Zsuzsanna–Patonay Anita–Pintér Szilvia–Vidovszky György:
Színházi nevelési programok visszajelzés alapú minősítési rendszerének kialakítása
A minőségbiztosítás lehetséges rendszereiről
Javaslat színházi nevelési programok visszajelzés alapú minősítési rendszerének kialakítására
Konklúzió
Cziboly Ádám–Meszlényi-Bodnár Zoltán–Németh Katalin–Szabó Ágnes–Végh Ildikó:
Színházi nevelési / színházpedagógiai programok stratégiája
A stratégia logikája
A csatlakozáshoz szükséges minimum vállalások
A 33 fejlesztési terület
Vállalások, feladatok és ajánlások a 33 fejlesztési területen
Cziboly Ádám: Hogyan nézhet ki az elefánt?
Színházi nevelés és színházpedagógia
Önálló diszciplína van-e születőben?
Az előttünk álló feladatok
Irodalom